niedziela, 11 lipca 2010

Wykończą mnie te upaly

Mam gościa...8 letnią córcię mojej chrześniaczki. Obiecałam jej wakacaje u ciotki już 2 lata temu ale jakoś się nie składało. w tym roku postanowiłam dotrzymać słowa.
Najpierw pojechałyśmy na wystawę kotów. Słodkie maluszki ....

Niektóre wprost schrupać by można .......

a niektóre bardzo śmieszne ........
To moje marzenie ........

jednak wyjątkowym ulubieńcem jest kot bengalski


och były jeszcze lody u sopockiego słynnego Włocha....najlepsze w Trójmieście.



Po południu zawiozłam drużynę na plażę żeby się wymoczyły oczywiście Atena miała największą frajdę łowiąc kamienie z dna morza , ja korzystałam ze słoneczka i ładowałam akumulatory ile wlezie

a dziewczyny szalały.
Powrót z plaży był nie lada wyzwaniem i dla mnie i dla nich bo materac na siłę wciśnięty na tylne siedzenie zasłanial mi całą widoczność i dusił moją glizdę .




W niedzielę wybrałyśmy się na wycieczkę do Malborka...pogoda piękna ...a temperatura już nie .
w cieniu 35 stopni ...nie było czym oddychać ...makabra.
Krzyżowcom to jednak nie przeszkadzało i uśmiechali się jak widać


Ja topiłam się jak z wosku , a rozgrzane picie paliło mi trzewia


a Julcia wietrzyła sie gdzie tylko mogła.


Zwiedzałyśmy,zwiedzałyśmy bo zamek wielki i piękny ,choć przyznam szczerze ,że czuję niedosyt bo więcej tam wystaw obcych niż wystroju z czasów krzyżowców. W zasadzie to tylko mury po tych paskudach zostały.

Umęczyłyśmy się temperaturą .....i starałam się wykorzystać każdą chwilkę na odpoczynek


W sumie wycieczka była udana ale teraz siedzę nad kompem za oknem noc a na termometrze balkonowym 30 stopni ....nie ma czym oddychać uuuuuufffffffffffff makabra. Panie Boże błagam o burzę ......

3 komentarze:

evejank.blogspot.com pisze...

Ale fajnie sobie spędzasz czas Reniu-pozdrawiam

Natalia Zimniewicz pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

Mateusz Domański pisze...

Od całkiem niedawna mam u siebie w domu również kociaka i jest on bardzo fajnym zwierzakiem. Jednak na początku był problem z tym jak ma się nazwać nasz kot. W trakcie czytania wpisu https://abc-kot.pl/imiona-dla-kota/ nasz kot uzyskał swoje własne imię i zaczyna na nie reagować. A wy jak nazwaliście swoje kociaki?