poniedziałek, 26 lipca 2010

Relaks i uroki Gdańska

Ponieważ w tym roku z powodu choroby mamy nigdzie na dłużej nie wyjeżdżam staram się jakoś zorganizować czas sobie i Marysi. Zabrałam ją na koncert Bubliczków w Gdańsku w Ratuszu Staromiejskim. Mieszanka muzyki kaszubskiej,cygańskiej ,żydowskiej i do tego piękny głos wokalisty i gra muzyków ...REWELACJA .



Same popatrzcie .....
Przed koncertem byłyśmy na spacerze po Gdańsku. Lubię spacerować uliczkami i podziwiać piękno zaułków.Tu ja z moją starszą siostrą



A tu słynne gdańskie rzygacze czyli rynny.

Galeon Czarna perła pływający z Gdańska na Westerplatte


Coś dla moich koleżanek "Galeria swetrów",kamieniczki w miniaturze

i piękna kawiarnia

2 komentarze:

Janeczkowo pisze...

U mnie właśnie wyjrzało słoneczko. Nareszcie. Twoje zdjęcia obudziłay we mnie nostalgię za rodzinnym miastem. Ech.... Pozdrowienia:)

Goniaa pisze...

Piękne korale!
widze że udało sie zdążyć prze koncertem:)

Pozdrawiam