środa, 21 lipca 2010

Nocna wyprawa do Swornychgaci

17 lipca w sobotę zebrałam ekipę w sile 5 kobitek i wybralyśmy sie na Festiwal muzyki filk i country do Swornychgaci .Wszystko byloby fajnie gdyby nie było tak gorąco i nie trzeba by było wracać po nocy.
Obecny był oczywiście Czarek Makiewicz człowiek o balsamicznym głosie i takim samym charakterze. Działa na mnie wyciszająco ....polecam jego płyty ...




Tomasz Szwed bez którego taki koncert obyć by się nie mógł



Grał zespół Bubliczki -młodzi chłopcy ale gra mistrzowska


Sexbomba polskiego country music Alicja Boncol
i zespół Rodeo tańczący tańce liniowe


No i oczywiście spotkałam moich dobrych znajomych



Po powrocie chcialam skończyć Abrazo ale i u mnie zamieszkał psuj więc poszło do szebalby
i zamieniło się w wielki kłębek wełenki



Nic to zrobimy z tego coś innego



1 komentarz:

Beata pisze...

Renatko, wysłałam Ci wiadomość na gg. Daj znać, czy doszła.