czwartek, 8 lipca 2010

Co dalej ?

Wakacje ,lenistwo iiiii robótki .


Skończyłam Haruni ,wyspacerowalam się z moim psem za wszystkie czasy i jestem baaardzo szczęśliwa.




Nareszcie mam czas na wypad nad morze nawet jezeli jest krótki bo nie chcę mamy zostawiać na dlużej samej .
Tu na Westerplatte od strony portu Północnego





A tu na falochronie


Na zdjęciu poniżej tam gdzie strzałka widać grzbiet Ateny ..uwielbia szukać kamieni pod wod. Nie mierzyłam czasu ale może tak stać z glowa pod wodą długo...


Och Kochane moje uwielbiam wakacje. Ciepełko , szum morza ,wiatru ...miodzio.

3 komentarze:

evejank.blogspot.com pisze...

Ale fajnie ,super zdjęcia z plaży.Wakacje też lubię lato słoneczne i gorące.Wypoczywaj ,wypoczywaj -pozdrawiam

Ewa pisze...

Piękna jest ta Haruni! To zdjęcie jak stoisz tyłem daj większe.
Do niedzieli - szanaja

monotema pisze...

A jednak Haruni zrobione :D Gratulacje !!