piątek, 14 października 2011

DZIEŃ NAUCZYCIELA


4 komentarze:

Iwona pisze...

ślicznie Reniu, piękne kwiaty dostałaś, śliczne dzieciaczki masz w grupie:)

Bałatka pisze...

O jak miło ,ze Ciebie znalazłam...Mam na imię Beata i podobnie jak Ty pracuje z dziećmi w przedszkolnej zerówce. Mieszkam w Gdańsku-Osowej,a pracuje w Oliwskim przedszkolu.Lubię szydełkować, choc nie mam za dużego doświadczenia. Bardzo podoba mi się Twój bukiet kwiatów z kredkami ....świetny pomysł, jak trafnie oddaje charakter naszej pracy.Pozdrawiam cieplutko
"z bliska"

eve-jank pisze...

Piękne kwiaty dostałaś.Widać, ze dzieci Cię lubią

ela1963 pisze...

Nauczyciel, to naprawdę trudny zawód, ale dający dużo satysfakcji. Zawsze chciałam pracować z dziećmi, a wylądowałam w biurze rachunkowym.
Wyglądasz bardzo promiennie z podopiecznymi maluszkami.
Pozdrawiam serdecznie
Ela