piątek, 14 października 2011

DZIEŃ NAUCZYCIELA


4 komentarze:

Iwona Eriksson pisze...

ślicznie Reniu, piękne kwiaty dostałaś, śliczne dzieciaczki masz w grupie:)

Bałatka pisze...

O jak miło ,ze Ciebie znalazłam...Mam na imię Beata i podobnie jak Ty pracuje z dziećmi w przedszkolnej zerówce. Mieszkam w Gdańsku-Osowej,a pracuje w Oliwskim przedszkolu.Lubię szydełkować, choc nie mam za dużego doświadczenia. Bardzo podoba mi się Twój bukiet kwiatów z kredkami ....świetny pomysł, jak trafnie oddaje charakter naszej pracy.Pozdrawiam cieplutko
"z bliska"

evejank.blogspot.com pisze...

Piękne kwiaty dostałaś.Widać, ze dzieci Cię lubią

ela1963 pisze...

Nauczyciel, to naprawdę trudny zawód, ale dający dużo satysfakcji. Zawsze chciałam pracować z dziećmi, a wylądowałam w biurze rachunkowym.
Wyglądasz bardzo promiennie z podopiecznymi maluszkami.
Pozdrawiam serdecznie
Ela