niedziela, 20 czerwca 2010

Powiem Wam co się działo

Cześć dziewczyny. Ostatni rok był czasem wielkich przemian i przemyśleń w moim życiu. Może dlatego ,że dostałam nową grupę dzieciaków? Może dlatego, że zakochałam się w muzyce country? A może dlatego ,że mam bratnią duszę za oceanem ( BARDZO Ci dziękuję Gosiu za te wszystkie kopniaki :-) ),która tak mnie pozytywnie ładuje ,że nie może być gorzej tylko musi być coraz lepiej.
W tym roku szkolnym miałam suuper grupę ,dzieciaki działały na mnie jak akumulator . Kiedy w domu było ciężko bo mama choruje i wymaga mojej opieki 16 godzin na dobę ,kiedy miałam doła z powodu mojego kolegi raka eh wystarczyło je przytulić, a 18 akumulatorów to już coś ...hihihi nie da się nie uśmiechać . Tak więc zobaczcie co stracę 24 czerwca
Cały rok upajałam się muzyką country a w lutym razem z Ewą66 zorganizowałyśmy bal country
.


Potem zafundowałam dzieciakom wycieczkę do Chin z jedzeniem prawdziwymi paleczkami włącznie








Po Dniu Mamy pojechaliśmy do Kansas w Grudziądzu mmmmmmmmm i tam spotkałam Marshala ..facet wart grzechu ...gdybym schudla jakieś 10 kilo hihihi

2 komentarze:

Joanna pisze...

Renia! super, że znowu piszesz!
Chya już czas jakieś spotkanko zorganizować :)

evejank.blogspot.com pisze...

jakie fajne dzieciaki -pozdrawiam